Nu med fri fragt på alle ordrer, 14 dages fuld returret.
 DA  EN 

FAQ

Fragt

Hvilke lande sender i til?

  • I øjeblikket sender vi til Danmark, Sverige, Tyskland, Frankrig, Holland, Polen, UK, Irland, Spanien, Østrig, Belgien, Italien, Tjekkiet, Finland og Luxembourg.

Hvad koster fragten?

  • Fragten er gratis

Hvor lang leveringstid er der?

  • Hvis vi modtager din bestilling inden kl. 13 (UTM+1) kan vi sende bestillingen samme dag. Leveringstiden for bestillinger til Danmark er 1-2 dage. For øvrige lande er det 3-5 dage.

Hvornår skal jeg senest have bestilt mine julegaver så de kommer inden den 24. december?

  • Bestil dine julegaver senest den 20. december 2016 kl. 13. Så når dine gaver at komme frem inden juleaften. Alle bestillinger i perioden den 1. - 20. december 2016 kan returneres til og med den 4. januar 2017.

Betaling

Hvordan kan jeg betale?

  • Ved bestillinger på www.lyngbyshop.com kan du betale med Visa, Mastercard og American Express.

Regning - kan jeg angive en anden forsendelses/regningsadresse en min bopæl?

  • Ja, du kan angive en anden forsendelsesadresse end din fakturaadresse. Du får muligheden for at angive en anden adresse i løbet af betalingsprocessen.

Min Ordre

Hvor kan jeg se min ordrestatus?

  • Når du bestiller en vare hos www.lyngbyshop.com vil du først modtage en ordrebekræftelse på din email. Når varen sendes fra vores lager vil du igen modtage en email der bekræfter forsendelsen af din bestilling. Leveringstiden afhænger af, hvor leveringsadressen er (se leveringstider for de respektive lande under punktet “fragt og levering”). Skulle du være i tvivl om status på din ordre er du velkommen til at kontakte os på shop@lyngbyshop.com

Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse/forsendelsesbekræftelse - hvad er der sket?

  • Tjek som det første dit spam filter. Vi har haft flere tilfælde, hvor mails fra lyngbyshop.com er havnet der. Hvis dette ikke er tilfældet, er du velkommen til at kontakte os på mail shop@lyngbyshop.com

Returnering

Kan jeg returnere et produkt?

  • Du har altid 14 dages fuld returret ved køb hos www.lyngbyshop.com fra den dag modtager varen.

Hvordan returnerer jeg mit produkt?

  • Hvis du ønsker at returnere et eller flere produkter fra en ordre bedes du sende en mail til shop@lyngbyshop.com, hvor du inkluderer navn, adresse, ordrenummer og varenummer på det du ønsker at returnere. Du kan med fordel udfylde vores returformular og sende med mailen. Du vil herefter modtage en mail, hvor vi bekræfter at vi har modtaget din besked. Du kan nu sende pakken retur. Du skal selv betale for fragten ved returneringer.
Betaler I for fragten når jeg vil returnere produktet?
  • Nej, du skal betale for fragten når du ønsker at returnere et produkt.

Hvor lang tid går der før jeg har fået mine penge tilbage?

  • Når vi har modtaget pakken i vores lager og godkendt returneringen vil vi overføre beløbet på din konto hurtigst muligt, dog senest 14 dage efter modtagelse af returneringen.

Hvem har ansvaret for varen under returnering?

  • Du har ansvaret for pakken under returnering.

I hvilken stand skal varen være for at hele det oprindelige beløb kan tilbagebetales?

  • Varen skal være ubrugt og i sin oprindelige stand og i den originale og ubeskadiget emballage som den blev leveret med. Er vasen eller emballagen beskadiget eller brugt vil vi vurdere omfanget af skaden/slitagen og derefter beregne omfanget af værdiforringelsen. Vi vil informere dig om værdiforringelsens omfang og modregne dette beløb fra det beløb du skal have retur. Læs mere om dette i vores handelsbetingelser under punktet “Varens stand ved returnering”.

Reklamation

Min vare var beskadiget da jeg modtog den - hvordan reklamerer jeg?

  • Du kan finde en beskrivelse af reklamationsproceduren i vores handelsbetingelser  under punktet “reklamation”.

Produkter

Kan Lyngby produkter tåle at komme i opvaskemaskinen?

  • Ja, du kan sagtens putte din Lyngby vase, Lyngby skål eller Lyngby stage i opvaskemaskinen.

Kan jeg købe 2. sortering på webshoppen?

  • Det er ikke muligt at købe 2. sortering på vores webshop. Det er dog muligt at købe 2. sortering i vores brand store på Frederiksberggade 8, 1459 København K.

Emballagen ser anderledes ud end den gør i butikkerne - er det stadig det samme produkt?

  • Vi har opdateret designet på vores emballage, så den passer bedre sammen med vores æstetiske udtryk, men også for at give vores kunder flere informationer om vores produkter. Ved skiftet fra det tidligere design til det nye design er der en overgangsfase, hvor man kan være ude for at modtage en vase i den gamle emballage. Dette betyder dog ikke at produktet indeni er et andet. Du skal derfor ikke være nervøs for at der er farve- eller størrelsesforskelle på produkterne.

Farven ser anderledes ud i virkeligheden end på billederne fra jeres webshop - er det en fejl?

  • Vi bestræber os på at tage billeder af vores produkter der er så tro mod originalet som muligt. Desværre kan vi ikke garantere at billederne vil se ens ud på alle skærme. Dette afhænger af den enkelte skærms indstilling. Men skulle du være ude for, at farven på dit produkt ikke er som forventet, så har du 14 dages fuld returret fra den dag du har modtaget varen.

Persondatapolitik

Hvad gør I med mine informationer?

  • Se vores handelsbetingelser under punktet “Persondatapolitik”

Kontakt

Jeg har stadig ikke fået svar på mit spørgsmål - hvordan kan jeg komme i kontakt med jer?

Skulle du ikke have fået svar på dit spørgsmål her eller under sektionen “handelsbetingelser” er du altid velkommen til at sende os en mail på shop@lyngbyshop.com.